piątek, 24 sierpnia 2012

Początek nowej pracy i...

Witajcie. Dzisiaj ostatni dzień na zapisanie się na niesamowitą podróż z Edwardem. Z tego co widzę rywalizacja spora, tylko szkoda że zajączek jest jeden, ...... Losowanie już jutro ........ A chętnych codziennie przybywa jak i nowych obserwujących... witam serdecznie nowe duszyczki :D

Pochwalę się bo skończyłam w końcu moje azjatki.... wyszywałam je od 4 kwietnia do 22 sierpnia. Oczywiście z przerwami.... na razie takie prowizoryczne zdjęcie z modelami. Lepsze wstawię jak już będą oprawione i upiększone.....
a oto one tadam....



Dosyć spore wyszły, kanwa 14, wyszywałam ariadną, po 3 a nawet 5 nitek ( dotyczy czarnej mulinki ). Miluśno je się haftowało, będę je miło wspominać bo  w większości były dziergane podczas Euro 2012 :)

 Z związku ze skończeniem pracy, czas zacząć coś nowego. Kolejną Madame. Tym razem jesienną. Niesamowicie ogniste kolorki są używane...... jak mój temperament. W ogóle to kocham jesień, jestem wrześniowa , może dlatego hihihih a oto zalążek jesieni w moim domku




Jak zwykle na początku jest wielki zapał, ręce aż się palą do roboty...... kanwa jak w poprzedniej madame 14, mulinka DMC , 4 kolory 740, 741,742 i 743. Wyszywam 3 nitkami bo przy 2 widać prześwity czego nie lubię. 

No to do jutra, Edward już się nie może doczekać kolejnej przygody z którąś z was. Powodzenia życzę.


Humor jest najwspanialszą przyprawa w czasie uczty życia. Śmiej się ze swoich błędów, ale czerp z nich naukę. Kpij ze swoich trosk ale zdobywaj z nich siłę. Obracaj swoje trudności w żart ale przemagaj je ....



5 komentarzy:

  1. Cudowne są te Azjatki:) już się nie mogę doczekać losowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że to jest mały hafcik:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietnie wyszło ... musiałaś dużo pracy włożyć pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...