wtorek, 9 lipca 2013

Iście koci post....

Kici kici.. :)
Dzisiaj 9ty więc i kiziorek musi się pojawić. 
Świeżynka, prosto spod igły wyskoczył
Niesamowicie tęczowy...
miałam dylemat jaki tutaj wybrać kolor oczu...i padło na jasny kryształkowy zieleń 


tęcza powstała z podwójnej nitki aby uwypuklić to niesamowite zjawisko na lnie :)


 Kizior jak zwykle pojedyńczą nitka aby mógł spełnić swoją rolę pdwórkowego zwierzaka :)
A tutaj cała rodzinka, wręcz banda kiziorków...


jakby nie było to już siódmy obrazek co z lekka mnie przeraża...tak szybko to minęło ...za szybko to wszystko z górki pędzi......

a teraz 
kolejne " Podaj Dalej "
Kolejne bo drugie na jakie się zapisałam ostatnio...
Powód ???
Uwielbiam wasze wspaniałości i z wielką ochotą takie przygarniam. Ta zabawa pomaga nam dzielić się swoimi pracami...
A oto co otrzymałam od mrumru....





Ten naszyjnik z filcowych kulek zostanie z wdziękiem noszony na najbliższy wypad do Teatru Wybrzeże.. jest okazja  :) 
oczywiście były także słodkości ale moje bąble zdążyły je wpałaszować zanim zdołałam je uwiecznić na zdjęciach :)
Dziękuję ślicznie za te wszystkie wspaniałości.. teraz będę się stroić na każde wyjściez domu :)

Zgodnie z zasadami organizuję ( kolejny raz ) " Podaj Dalej"
szybkie zasady
dwie pierwsze osoby zgłaszają się w komentarzu pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie
dla tych dwóch chętnych przygotowuje podarunki
potem przesyłam do owych osóbek
w zamian owe osóbki organizują u siebie taką samą zabawę 
wysyłka na terenie Polski 
zabawa dla blogasków
termin przesyłania sobie podarunków jest elastyczny

zapraszam do zabawy :)

"cała filozofia polega na tym, żeby rano wstać- cieszyć się cały dzień- po czym pójść spać ;) "



12 komentarzy:

  1. To najweselszy kiziorek z całej kolekcji :) Piękne upominki!

    OdpowiedzUsuń
  2. OO jaki słodki kocurek!:) A na podaj dalej chętnie się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana......prześlij mi na email swoje dane
      malymikroczkami@wp.pl
      ....w przeciągu miesiąca wyślę bo teraz grafik mam napiety :)

      Usuń
  3. Kociaki słodziaki :) Dziękuję za odwiedziny i chętnie ustawiam się w kolejce do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie też poproszę o adres na jaki mam wysłać podarunek, oraz wezbrać się w cierpliwośc, postaram się w ciągu miesiąca wysłać :)
      malymikroczkami@wp.pl

      Usuń
  4. ciesze się że się spodobało :)

    a kiciuś super. jestem fanka tych koteczków :) . kolor patrzałek dobrany bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, niestety się spóźniłam:-/
    Pozdrawiam i gratulacje dla szybszych:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. tęcza wyszła świetnie, pięknie się komponuje. Gratuluje pięknych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. kociaki rozkoszniaki:)
    prezenty fajne:)
    zapraszam do siebie do zabawy - na letni SAL :) Ciebie i wszystkich mających choć odrobinkę czasu wolnego w te upalne dni http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/2013/07/letni-sal-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Koteczek jest fajniutki :) A prezenty super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kocie oczyska... Na pierwszym zdjęciu genialnie ujęcie!
    Sam kiciuś też cudny. Podwójna niteczka to był dobry pomysł... podkreśliło i uwypukliło samą tęczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koty są świetne:) Prezenty super:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...