wtorek, 30 kwietnia 2013

Monster i zagubiona karta z DMC

Dzieńoberek w ten ostatni dzień kwietniowy...
Pieknie na dworzu, słonecznie ale chłodem jeszcze wieje. Zapewne część z was już szykuje się do długiego łikendu. Ja zostaję w domku z rodzinką, małżonek pracuję nawet w święto pracy... niestety takie czasy mamy... ale do tego już przywykliśmy bo sytuacja co roku się powtarza. Ale zapewne będzie wyprawa rowerowa, rolki, hulajnoga i piłka... czas zacząć sezon na "Kaczym Dołku" - miejsce  przy samym lesie z boiskami i miejscem na odpoczynek , . Liczę na kiełbaski przy ognisku, piwko... rodzinne zabawy ,swawole :)

A co do krzyżyków, to odkryłam powód dlaczego w moim zestawie Deco Tulip zabrakło mi muliny. Po bliższemu przyjrzeniu się fotce z wyhefcikowanym wzorem, zauważyłam że część jest wyhaftowana półkrzyżykami. Zerknęłam do mojego zestawu a tam nie ma żadnej informacji na ten temat. Okazało się że brakuje listy z numerami z podziałem na krzyżyki i półkrzyżyki. I tu masz klops.... Dzięki internetowi i jego zasobom zdołałam odnaleźć brakujące informacje... to co wydziergałam nie będę już pruła, bo to na pasku bocznym. Tylko dokończę te braki. Teraz już wiem dlaczego ten zestaw był w tak dużej przecenie :) Dobrze że w miarę szybko zorientowałam się w czym tkwi problem, bo wzór ma sporo takich półkrzyżyków które dają wspaniały efekt. a tutaj przoszę moje aktualne postępy 
pojawił się pierwszy płatek tulipanka :)








Cieszę się że mogę spokojnie hefcikować dalej ten wzorek. Przyjemnie się go wyszywa ale i tak trzeba się trzymać na baczności bo haftuję co drugą nitkę i łatwo się pomylić :)

Skończyłam drugą zakładkę w stylu Monster High dla miłej niesfornej młodej damy. o imieniu 


haftowalam na kanwie bodajże 18stka
mulina DMC - czaszka -601, czarna, świecąca w ciemności E940, 
napis- czarna, E746, E3821
ramka DMC E980
numery jak na niektórych produktach spożywczych :)






oczywiście dodałam wstążeczkę made in poland :) oraz cekina w kolorze różu...


i to na tyle.... oby wena nam dopisywała i zapał twórczy...
nic nowego nie zaczynam. Mam tyle ufoków że jest w czym przebierać.  
Udanego wypoczynku wszystkim :)

Dzień bez uśmiechu to dzień spisany na straty...

Phil Bosmans


8 komentarzy:

  1. No my sezon na rolki w ubiegłym tygodniu rozpoczęliśmy :) Teraz majówka, to pewnie i do tego ogniska dołączymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego weekendu!A na tulipany niecierpliwie czekam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzorek z tulipanem zapowiada się bardzo ciekawie, zakładką bardzo fajna. Miłego wypoczywania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, a zakładka świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipanek zapowiada się pięknie :) A zakładka mroczna, jak dla mnie 8) :)

    Mam pytanko, jeśli można - materiał na którym wyszywasz tulipana, to taka ciemna kanwa, czy może to len, a może ejszcze coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wychodzą tulipanki na lnie!
    Efekty na zakładce zachwycające, na pewno młoda dama będzie bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...