czwartek, 5 września 2013

Kolejna odsłona Salowa , konik :) oraz Tusal 2013

Witajcie...
Troszkę zamętu i wdrażania się w szkolnictwo. Dwoje bąbelków zaczęło swoją przygodę ze szkołą a ja istną bieganinę... cztery razy dziennie tak co dwie godzinki. Bo jakżeby inaczej ułożony plan moich dzieci :)
W skutek czego mam mało czasu na moje xxx.
Dzisiaj jest termin w wyszywaniu kolejnego co miesięcznego obrazka w Salu Lizzie Kate
Mój prezentuje się tak i dopiero co go ukończyłam...



Maleńki domeczek ale w jakiej już gromadce.


W przyszłym roku nie zamierzam wyszywać kalendarza...bo w miarę jak go przybywa zdaję sobie sprawę z upływającego czasu.....
Przerażające .......

Dzisiaj także kolejna odsłona naszych słoiczków Tusalowych


część niteczek już wyskakiwała więc użyłam troszkę do wypchania różnych rzeczy. np konika :)

Ostatnio , jeszcze za czasów wakacji z pewną małą pannicą umówiłam się na spontaniczną miłą wymiankę.
Oto co spryciara dla mnie przygotowała

Nazywa się Zuzia i jest dekoracją mojej lodóweczki. 
Sprytnie w jej pantalonki umieściłam mały magnesik i teraz zacnie owe ustrojstwo pożerające prąd mi ozdabia.


W zamian obiecałam konika.
I taki oto tworek powstał.


i efekt końcowy


Młoda zadowolona jak i ja :)
Zresztą zapraszam was do oglądnięcia jej galerii klik  < TUTAJ> gdyż mamusia owej zdolnej bestii prowadzi bloga i udokumentowuje poczynania twórcze swoich dzieci :)

I to na tyle.
Brykam dalej przestawiać się i jakoś ogarnąć czasowo i psychicznie nowy szkolny roczek...
Pozdrawiam

Uśmiech jest naj­praw­dziw­szym, kiedy jed­nocześnie uśmie­chają się oczy.

10 komentarzy:

  1. Hihi właśnie dziś miałam pokazać u siebie, tylko przypomniałam sobie, że dzień słoikowy jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wielu sił na ogarnięcie szkolnych obowiązków!
    Wytworki krzyżykowe i szyciowe świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to poza obowiązkami to będziesz miała i kondycję i boską figurę >):)
    cudne krzyżyki i konik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten kalendarz. A prace wymiankowe po prostu wymiatają!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super konik :)), a kalendarz prezentuję się rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. kalendarz jest super - jeszcze trzy miesiace ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegania do szkoły nie zazdroszczę (sama to przećwiczyłam z synem).
    Prezenty wymiankowe świetne.
    Pozdrawiam słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz wygląda już imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już niewiele do końca kalendarza nam zostało :) Upominki wymiankowe są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna wymianka. Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...