sobota, 3 maja 2014

Dla przyjaciół

Witajcie.
Niedawno moi znajomi wyprawiali parapetówkę (kolejną ) więc z tej uroczej okazji musiałam coś przygotować.
Długo nie musiałam się zastanawiać, główkować i wymyślać....
Już jakiś czas temu znalazłam pewien alfabet w stylu ROCKA w przestrzeni zasobowej internetu.
Od razu wiedziałam  do czego ja to wykorzystam i w jaki sposób.
Więc tadammm...
oto przywitajnik domowy moich gołąbków z Kościuszki :)

 
Dwie techniki połączyłam: szydełko i haft krzyżykowy.
Kanwa biała niewiadomego rozmiaru, nici DMC w tym metalizowane.
Kilka ćwieków, łańcuszek.
Cały haft przerobiłam dookoła na szydełku białą włóczką a wykończenie jak i tył pracy na zielono włóczką.

A że owe osóbki obdarowane uwielbiają dobrą muzyczkę z powerem, to alfabet też w tym stylu musiał być :)








Dodatkowo po bokach , dołączyłam przy łańcuszku dwa symbole - drzewko życia i pajączka


 plecki :)



Z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.
Pierwszy raz tak eksperymentowałam. 
I coś mi się wydaję że podobne dzieło zawiśnie u mnie w domku....

Parapetówka się udała, jak zwykle zacnie, wesoło i przyjemnie.
Misiaki zadowolone z prezentu. 
Teraz wisi zacnie na...tym czymś co tam mają i dumnie wita gości...

Pozdrawiam was serdecznie...
do miluśnego

"Miłości, nadziei naładuj w kieszenie i chleb
Potem idź, gdzie chcesz
Aż najmniejsza z dróg dotknie twoich stóp
Wtedy stań na najwyższej z gór
I połknij wiatr, byś wykrzyczeć mógł
Ja tańczę, a niebo, niebo gra
Ja śpiewam, prze-niebieski czas."

7 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy i pięknie wykonany prezencior!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowe! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, prezent, który na pewno nie powędruje na strych tylko będzie ozdobą mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest i pazur i błysk i łańcuch.... Wpasowałaś się w klimat przyjaciół w 100%

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...