poniedziałek, 26 maja 2014

Pierwsza przygoda z TT

Witajcie...
Proszę państwa oto miś !
"Me to You"  
Tatty Teddy.
TT28 Perfume
Zestaw ten otrzymałam od psiapsiółki jakiś czas temu.
I to jest mój pierwszy misiak TT jak i zestaw.
Rewelacyjnie mi się go haftowało.
Z wyjątkiem backstitchy.
Włochaty diabelec i czasochłonny.
Ale efekt cudowny.
Mała prezentacja 









Po skończeniu obrazka myślałam że nic nie powinno zostać z nici.
Stwierdzam że spokojnie starczy na jeszcze jeden jak nie dwa takowe misiole.
Teraz już wiem że warto inwestować w takie zestawy, gdyż nie są jednorazowego użytku.
Tak teraz myślę jak wykorzystać gotowy hafcik.
Miała być saszetka na perfum bądź kosmetyczkę gdyż jest w takowym temacie .
Ale chyba zrobię saszetkę zapachową do torebki.
To na razie plan a co z tego i kiedy wyniknie to czas pokaże.
Pozdrawiam cieplutko i serdeczności dodatkowo z okazji Dnia Matki.
Cudowne święto!!!
Buźka

 Nie ma jak u mamy – ciepły piec, cichy kąt.
Nie ma jak u mamy – kto nie wierzy, robi błąd.
Wojciech Młynarski

16 komentarzy:

  1. Uroczy :) Uwielbiam Tatty Teddy, swego czasu miałam nawet długopisy i ołówki z tymi miśkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka, "misiowa" strojnisia :) Ja też lubię te miśki, zrobiłam już co najmniej 3 i właśnie haftuję następnego, ale jeszcze go nie pokazałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te misie w kolejce do wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy włochacz. Jak już zrobisz saszetkę, to też ją pokaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny misiak! Na pewno dobrze go wykorzystasz, tak jak i pozostałe niteczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczniutki! :):) A kontury robia swoje!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komplement pod adresem Białej Plamy ;)
    Ciekawa jestem wersji złotej - pewnie nici dały nieźle w kość ;)
    Kiedyś do innego ślubnego wzorku dodałam srebrnej i... cieszę się że tylko na fragmentach a nie całości ;)

    Pozwolisz że poczytam Twego bloga od początku do końca a potem dodam go do swej listy?
    Misiek TT mnie zauroczył! :)
    ciekawe czy doczeka się towarzystwa innych misiów T :D

    pozdrawiam cieplutko
    Nimidaris

    OdpowiedzUsuń
  8. Misiowa dama jest przesłodka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za linka - złota wariacja Białej Plamy jest cudowna :D
    A ta biała kokarda - miodzio :D

    pozdrawiam
    Nimidaris

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny misio, może banalne ale słodka byłby podusia :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiaczek wspaniały!!!
    Mam już poczynionych kilka misiaczków!!! Są słodziutkie!!!
    Sam hafcik to takie krzyżyki w szarościach, niebieski nosek, dodatek...ale?????? Konturki- dodają prawdziwego uroku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widzę podusię - taką przytulankę , super hafty , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Te misiaczki są urocze! Wyszyłam już kilka, ale mam jeden feler hehe, nie lubię czarno-białych wzorów:( Jestem wzrokowcem i dla mnie wzór musi być kolorowy, tym bardziej podziwiam Twoja pracę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Seria TT jest cudna. Kiedyś zaczęłam wyszywać jednego misia, ale utknęłam na backstitch'ach :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta seria jest cudna! Czy myślisz o kolejnym misiu?
    Ten jest boski i fajnie by wyglądał na woreczku zapachowym. Choć szkoda by go potem schować do szafy :)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...