piątek, 14 listopada 2014

Choinki oraz łapanie licznika

Witajcie.
Dzisiejszy post będzie szydełkowy.
A dokładnie mówiąc szydełkowo choinkowy.
Powoli zaczynam dziergać i tworzyć rzeczy związane z nadchodzącymi świętami.
Posiadam w swoich zasobach włóczkowych, kilka fajnych kolorków .
Więc postanowiłam ich użyć do stworzenia takich oto zawieszek :




Kolorowe choineczki nawet szybciutko się robi.
Chłopaki moje wybierają kolorki i mówią że w te święta licza się tylko tęczowe choineczki :)
No nic ja dziergam a bąble wybierają kolorki.
Jeszcze ze 5 powstanie.

Szydełko 2,5mm
wypełniam silikonowym puszkiem


Zawieszki są nie za małe i nie za duże
jak widać mieszczą się w dłoni
dokładna ich miara to - 10 cm


aaa bo bym zapomniała
zerkając na ilość odsłon ze zdumienia przetarłam oczęta !!
Zaraz stuknie 50000!!!!
Niesamowite!!
Więc ogłaszam zabawę Łapanie Licznika " 50000"
Oczywiście chodzi o zrzut ekranu z ową liczbą przyłapaną,
Może zdarzyć się taka sytuacja ze nikomu się nie uda złapać dokładnie tej liczby,
więc może być jak najbliższa celu :)
Osoba której się to uda przesyła na mój email zrzucik, zdjęcie  przyłapanej liczby

malymikroczkami@wp.pl

a ja w zamian prześlę niespodziankę w nagrodę :)
Więc bystre oka nastawione ??
To już lada dzień,
lada chwila,
i stuknie nam

50 000

Powodzenia
i do miłego !!!

Nigdy nie przechowuj niczego na specjalne okazje, każdy dzień twojego życia jest specjalną okazją

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjne choinki :-) Piękne ozdoby - wspaniały pomysł na wykorzystanie resztek nitek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne choinki!!! Tęczowe!!!!
    Podzieliłabyś się schematem? :))))
    blasiuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku jakie piękne choineczki cudowne , takie malusie pięknie beda się prezentować na choince :) No to zaczynam polowanie na licznik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze choineczki, pięknie prezentują się ubrane w kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są! Chłopaki mają rację.:) Będę łapać, bo może taka choineczka będzie tą niespodzianką?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te choineczki, naprawdę pomysłowe i bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ale bym chciała pochwycic ten licznik ! a choineczki cudeńka wpsaniałe i oczka ciesza :) choc mi do wystroju pasowały by bardziej wersjetylko w dwuch kolorach :) ale te tenczowe sa oczywiście tez fantastyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne choineczki! Oj, tęczowo będzie na Twojej choince :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało mi się złapać licznik, :) Mejla wysłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Złapałam równe 50 000 i wysłałam majla:) Ciekawe, czy byłam pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...