czwartek, 23 lipca 2015

Miniony i u mnie echhhh

No tak .
Te małe żółte w niebieskich portkach zawładnęły całym światem.
Więc nie dziwota że i u mnie się pojawiły,
W formie etui na telefon.




Oraz małego przytulaśka maskotaśka co zwie się Kevin :)


Owy stworek posiada usta jak widać ale ma je zaciśnięte :)
Taka moja wersja z miną nijaką :)
Niezbyt wyrośnięty ma ok 13 cm .
I jest na wypasie jak to moje chłopaki stwierdziły.



Najgorsze jest to że mam stworzyć ich więcej...ech
Końca nie widać...
Mam także stworzone czapki minionkowe w wersji chłopięcej i dziewczęcej.

Nie ma nic szlacheckiego w byciu wyższym nad drugimi. Prawdziwe szlachectwo, polega na wznoszeniu sie ponad samego siebie.




5 komentarzy:

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...