czwartek, 5 maja 2016

Tygrys Daniel i ciuchcia Tomek

Heloł!!!
Jestem!
Oj ja wam mówię...
Z niczym się nie wyrabiam.
Nie nadążam ze wszystkim.
Zaraz u mnie podwójna komunia...
40 męża,
 10 urodziny pierworodnego.
I to wszystko w maju.
I tyle do zrobienia a ja daleko w polu...
Galimatias przy mojej sytuacji to pikuś.
Na ukojenie nerwów stresów itp z ratunkiem przybywa szydełko.
Niezastąpione , wierne i zawsze na mnie czeka z utęsknieniem. 
Oto efekty moich ostatnich zmagań.
Pierwszy powstał Daniel.
Tygrys - bohater pewnej bajki.
Projekt całkowity z mojej głowy powstał. 
Wiec unikatowy i niepowtarzalny.





Jak widać zabaweczka wędruje do chłopca o imieniu Colin.




Kolejny mój twór.
I tak samo - mojego projektu, metodami prób i błędów.
Najbardziej mną zawładnął gdyż było to trudniejsze wyzwanie.
Ale z efektu końcowego jestem zadowolona.
I to bardzo.








Tomek jest dla malusiego bąbelka.
Wiec musiał sprostać pewnym wymogom.
Milusi, malusi, bez usztywnień taki do tulenia, ciumkania i tarmoszenia.

Nawet nie wiecie jak mnie duma rozpiera z moich dziergadełek.
Tworzone intuicją i doświadczeniem. 
Zero gotowych schematów.

I takie lubię tworzyć rzeczy.
Jestem usatysfakcjonowana tym co wychodzi z pod moich rączek.

Pozdrawiam i do następnego słonecznego razu.

" Gdy nie ma gdzie zawrócić,
trzeba iść na przód."
-Marco Polo





7 komentarzy:

  1. ciuchcia jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już podziwiałam, ale powiem jeszcze : CUDA, CUDA!! Obłędnie Aniu tworzysz!! Podziwiam:)
    Pozdrawiam serdecznie i duuuuużo sił życzę na cały MAJ i nie tylko! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci dużo cierpliwości :-) Mój czerwiec zapowiada się podobnie - 18-te urodziny synusia i mnóstwo innych uroczystości... masakra :-)
    Tygrysek cudny! Wspaniała maskotka i jaki ma świetny sweterek :-)
    Ciuchcia słodka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tygrys jest genialny choć i to mało powiedziane, bluza, butki fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesympatyczny tygrysek :) Jeśli dobrze widzę, to ubranko jest wrobione, a kapturek dodany, tak?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mozna u Pani zamowic takiego tygryska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej tak. Prosze o kontakt abym mogła udzielić więcej informacji malymikroczkami@wp.pl

      Usuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...