czwartek, 23 lutego 2012

05. Chińszczyzna i jajeczka ....

No i stało się mój półroczny synusiek jest w posiadaniu dwóch ząbków..... dosyć szybko i łagodnie to przeszedł. Wręcz tego nie odczułam.  A o to i mój brój ....


Skubany na dodatek nie chce siedzieć tylko stać. Coś mi się wydaje że dzisiejsze dzieci szybciej ewoluują . 
Z tej okazji zaczęłam dziergać na śliniaczkach wzorek, a owe śliniaczki uszyła Ciocia Kasia :] za co bardzo dziękujemy. 


To dziergadło przedstawia dwie żabki trzymające się za łapki.
Muszę się zwrócić do Cioci Kasi o ponowne przesłanie wzorka bo niestety nie chce mi go ponownie otworzyć, abym mogła sliniaczka dokończyć. 
Oczywiście jajeczka dokończyłam i teraz czekają aż je zamienię  na pocztówki wielkanocne



 Weny mi zabrakło do stworzenia tych pocztówek ze względu na to że zaczęłam co innego hefcić. No bo jak tu się nie skusić jeżeli dookoła jest tyle pięknych wzorów.... I tak wygląda zaczęte nowe dzieło...... uległam pokusie :]

Jest to gejsza. Jedna z trzech hehehe . Takie chińskie trio. Zresztą będzie potem pasował u mnie w pokoju gościnnym obok wielkiego wachlarza z murem chińskim. No nic, czas dziergać. Odkąd mój szanowny małżonek pracuje na nocki, mam więcej czasu na haftowanie oraz większe wory pod oczami :] Skutek siedzenia do późna.....  Ale co tu zrobić jeżeli doba ma tylko 24h.... dużo za mało.....




                   " Każdy ma swojego diabła, a niektórzy mają ich nawet kilku. "







1 komentarz:

  1. Jajeczka bardzo świąteczne, ja już karteczki mam przygotowane :)Wzorek na żabki wysłany, mam nadzieję, że doszedł :) A Gejsze będą idealnie się prezentować w Twoim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...