wtorek, 14 lutego 2012

01. Dziś Dzień Walentynkowy - Dzień Walniętego - czyli moje święto.

Witajcie, 
     z tego całego Dnia Walniętego, tak mną walnęło ze postanowiłam otworzyć oto tego Blogaska. Dzisiaj prezentuję wam oto pierwszy imponujący post :D. Z przyczyn nie zależnych ode mnie a raczej wprowadzenia czegoś nowego w moim życiu wkroczyłam do waszego świata. Trzeba iść z duchem czasu. A co tam. Słynę z mojego rozczochranego temperamentu, jestem nieprzeciętną bałaganiarą, dotyczy się to w teorii jak i w praktyce. Więc się nie zdziwcie drodzy blogomaniacy że napotkacie w owym poście kilka błędów, lub tak zwane bez ładu i składu. Ja się tym nie przejmuję i wy się tym też nie przejmujcie, no chyba że wywoła to uśmiech na waszych twarzach. To na razie tyle z mojej chwilowej weny.
                                                               Udanego Dzionka Walniętego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...