poniedziałek, 22 października 2012

Blog tygodnia - to ja !!!

Ależ mnie niespodzianka spotkała. Zaglądając w skrzynkę email napotkałam na wiadomość od urwiskowa. .   Dostałam wyróżnienie na Blog Tygodnia 



Jestem niesamowicie miluśno zaskoczona. Przeprowadziłam pierwszy w moim życiu wywiad. Ciekawskich zapraszam do lektury .  


Zresztą która z was nie zaglądnęła  jeszcze na tegowego bloga to zapraszam . Mnóstwo ciekawostek i porad związanych z dziećmi i nie tylko. Warto zaglądać i podpatrywać, bo w ten sposób nie jeden pomysł już wykorzystałam.


 Dzisiaj mam dzień napawania się tym wyróżnieniem.... juppiiii



5 komentarzy:

  1. ja właśnie stamtąd do Ciebie trafiłam :)
    Gratuluję serdecznie!
    kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacjeeeee : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...