czwartek, 14 lutego 2013

And the winner is......

Tak kochani, to dzisiaj. Dzień jak nie co dzień. Czerwono, miłośnie i radośnie. Dzisiaj mija rok od mojego pierwszego posta. Jak ten czas szybko leci.....
Małe sprawo zdanie....
Komentarze jakie przez ten czas umieściliście - 658
Moje posty - 90
Aż 105 obserwatorów !!!!
Imponujące liczby, nigdy bym się takiej statystyki nie spodziewała. Jestem niezmiernie wdzięczna każdemu z was razem jak i z osobna. Bez was chyba mój blog by nie zaistniał. Dlatego organizowałam takową zabawę. To jest dla was. Więc niniejsza ogłaszam że zostały wytypowane dwie szczęśliwe osóbki..... W zabawie brały udział aż 71 chętnych do obdarowania WOW!!!! Troszkę mi zajęło podsumowanie wszystkiego.
A co tam będę owijać w bawełnę 

A oto moje dziopki wytypowane przez takowy generator liczbowy 



a pod tymi pięknymi cyferkami mieszczą się 

47 - Trojanda

37 - weronkaa84

Kochane moje dziopy, proszę o przesłanie na adres malymikroczkami@wp.pl waszych adresów abym mogła moje cukieraski do was przesłać.

W szczególności chciałabym bardzo podziękować wam wszystkim za te przemiłe słowa i życzenia jakie pozostawiliście. To bardzo miłe z waszej strony i obiecuje że będę się odwdzięczać przy każdej napotykającej się okazji. To oznacza nie pierwsze i ostatnie moje candy :)

Udanego wieczoru, w objęciach ukochanej osóbki, aby amorek was nie opuszczał i miał was zawsze na oku i celu !!!!





29 komentarzy:

  1. Hura!!!! Wygrałam:) ale się cieszę:) Dziękuję za zabawę, a adresik zaraz prześlę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za zabawę i grtulacje dla szczęsliwie wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! I dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Życzę wielu nowych postów i obserwatorów.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. DŁUGIEGO BLOGOWANIA I PIĘKNEJ WENY Z OKAZJI ROCZKU! GRATULUJĘ DZIEWCZYNOM I DZIĘKUJĘ ZA ZABAWĘ!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dziewczyny! Aniu, dzięki za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom, że w takim dniu uśmiechnęło się do nich szczęście!
    Tobie dziękuję za zabawę i życzę kolejnych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyny gratulacje :)
    ps Ja dziś obchodzę dzień Juliana :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dzirwczynom i dziękuję za miłą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życzę wszystkiego na Walentynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluje i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyniom:) Aniu i jeszcze tak nieśmiało zapytam,( bo stara baba jestem i z komputerem nie we wszystkim sobie radzę) czy te komentarze to liczyłaś przy pomocy czegoś?, bo nie myślę, ze kalkulatora. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ustawieniach bloga jest funkcja statystyka i tam wszystko ładnie pokazuje :)

      Usuń
  15. Dzięki za zabawę :) Gratulacje dla zwyciężczyń.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje dla zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę :) Oby kolejny roczek był równie owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluję!
    zapraszam tez do mnie...ja dopiero zaczynam...i przyznamżewciągnęło mnie to dośc mocno;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za zabawę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki za zabawę :) Gratulacje dla zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...