czwartek, 15 sierpnia 2013

Pachnąca wymianka


Heloł :)
Na wstępie dziękuje ślicznie za te komentarze, oraz witam nowych obserwatorów w moich skromnych progach.
Jakiś czas temu umówiłam się z pewnym Promykiem :) na wymiankę :)
Umówiłyśmy się między sobą co w takiej wymiance miało być zawarte bądź w jakim temacie. Owy Promyczek zażyczył sobie medalion taki jaki wykonałam dla mojej mamy Niestety materiałów jakie wtedy miałam teraz nie ma w sprzedaży :( po wielu próbach w końcu udało mi się znaleźć odpowiednie narzędzia i powstało takie biżu


Medalion z tyłu ma piękny grawer


mała sesja



Oprócz medalionu przyszykowałam dla owej osóbki kocyk i przydasie. 
Kocyk powstał podczas mojego urlopu nad jeziorkiem :)


Wzięłam końcówki moich włóczek i stworzyłam mały kocyk o wymiarach 100/110 cm
Tęczowy szydełkowy Tworek :)



Oraz przydasie


Moje trzy bąbelki podczas pobytu nad morzem zebrały muszelki które załączyliśmy do paczuszki :)


Otrzymałam od moich znajomych po swoich babciach kordonki więc przy wszelakiej okazji dzielę się nimi


W zamian za to wszystko otrzymałam takie cudeńka...
W moim ulubionym stylu - muzycznym :)


Przy otwarciu paczuszki niesamowity zapach mnie przywitał...
Ta saszetka zapachowa jest rewelacyjna....
piękny zapach " Karaibski Sen " - limonka i mięta - niezły duecik... już zagościł do mojej torebki :)

Misio z gitarą miał być wstępnie podkładką ale ja miałam pomysł na to dzieło inne 


 Mój osobisty komputer z osobistym logiem ,nie tylko mi się spodobał :) 


Zakładka stara ( jakaś ulotka ) została automatycznie zastąpiona moją gitarową :)



Jest cudowna :)

Breloczek z pieskiem zamontowałam młodemu przy bluzie wiec chodzi z nami regularnie na spacerki :)


Były jeszcze herbatki i woreczek z przydasiami


Promyk twierdzi że ubogo mnie obdarował w stosunku do mojej przygotowanej wymianki.
Gdzie tam!!! hafciki są tak piękne , cudownie wykonane i zapewne sporo czasu poświęciła na wykonanie takich wspaniałości. Jestem w 100% mega zadowolona i chyba oto chodziło :)
Jeszcze raz dziękuję za tyle radości i zadowolenia z twojej wymianki :)
Za każdym razem jak zajrzę do torebki, książki czy przysiąde do komputera po cześci Promyczku bedziesz przy mnie :)
Dziękuje i pozdrawiam

Musi istnieć jakiś język, który obywa się bez słów.[...] Jeśli nauczę się rozszyfrowywać ten język bez słów, uda mi się rozszyfrować świat


11 komentarzy:

  1. Świetna wymianka, prezenty z obu stron wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna prezentacja! Chyba muszę odsyłać ludzi ode mnie do ciebie, żeby sobie popatrzyli. Wiesz, że nie zwróciłam uwagi na tył medalionu, cały czas się wpatruję w przód i nie przyszło mi do głowy, że tam jest taki piękny grawer.:) A logo na laptopie mnie powaliło... Bardzo się cieszę, że ci się wszystko spodobało.:)Jeszcze raz dziękuję. Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymieniłyście się wspaniale! Tak wystrojonego laptopa to nikt nie ma :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wymianka :) Zarówno z Twojej jak i Promyczka strony :) Medalion jest rewelacyjny :) Brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka. A najważniejsze to to że obie strony są zadowolone. Super miałaś pomysł z tą podkładką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana wymianka! Medalion jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten medalion :) A zawieszka - piesek mnie powala! Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wymianka! A Twój koc jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności stworzyłaś i śliczności dostałaś :) Super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna różyczka na medalionie... i baza super, takiej jeszcze nie spotkałam ....:-)))

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...