środa, 2 marca 2016

Szczurze zakładki.

Jak tylko znalazłam zdjęcie pewnych zakładek w czeluściach internetu,
to od razu powiedziałam
" Idealne dla moich urwisów"
Wiec zasiadłam i zrobiłam.
To jest najlepsze w tym co robię.'
Jest pomysł
jest wena 
a w efekcie końcowym
jest produkt namacalny.
Oto moje szczury książkowe
Stalowo czarny powstał dla Wojtka






Dla starszaka Marcina na życzenie powstał zielony szczur







Dwa razem :



zadki :)




kolejne ujęcie - zadki



Chłopaki wniebowzięte.
Moja mama chciała swoją zakładkę wymienić na szczurzą.
To ci heca .

Fajne , zabawne i zachęcające do czytania zakładusie.

Do miłego :)

" Ciągle myśląc o tym co było,
'stracisz z oczu to co może być. "
- Ratatuj (2007)


10 komentarzy:

  1. Świetne szczury :) Sama bym takiego chciała :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają, zwłaszcza jak książka jest zamknięta - ma się wrażenie, że ich zgniotło, oczy im powychodziły z orbit a łapkami biedaczki przebierają bo chcą się wydostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonałe zakładki :-) Fantastyczne szczurki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana własnie w necie natrafiłam na takie i mnie zachwyciły , oj marzy mi sie szcurek tylko umiejetności brak , a mamie się nie dziwie , bo obie mi się podobaja , pisałam do Ciebie na fb ...

    pozdarwaim

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te szczury :))

    OdpowiedzUsuń
  6. są genialne ANiu!! mogę podpatrzyć i spróbować zrobić podobne ??
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczury książkowe wymiatają :)
    Świetny pomysł, genialne wykonanie, no i ciekawy sposób zachęcenia dzieciaków do czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Nigdy się nie poddawaj!! Choćby brakowało Ci już sił. Nigdy! Bo pamiętaj... gdzieś tam daleko czeka na Ciebie szczęście o które warto było powalczyć....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...